COMPOSICIÓN DEL LEITMOTIV
CASTELLANO:
En clase de música compusimos el leitmotiv, la breve melodía que representa el tema principal de la obra, en este caso, la injusticia. Nos dividimos en grupos y empezamos a componer con los teclados. Luego, cada grupo tocó su melodía, y con votaciones se escogió el leitmotiv definitivo.
En clase de música compusimos el leitmotiv, la breve melodía que representa el tema principal de la obra, en este caso, la injusticia. Nos dividimos en grupos y empezamos a componer con los teclados. Luego, cada grupo tocó su melodía, y con votaciones se escogió el leitmotiv definitivo.
A classe de música varem compossar el leitmotiv, la breu melodia que representa el tema principal de l'obra, en aquest cas, la injustícia. Ens varem dividir en grups y començarem a compossar amb els teclats. Després, cada grup va tocar la seua melodia, i amb votacions es va triar el leitmotiv definitiu.
ENGLISH:
In Music lesson we composed the leitmotiv, the short melody that represents the main matter, that is the injustice. We divide us in grups and then we started composing with the keyboards. Suddleny, each group played their melody, and voting we chose the definitive leitmotiv.
ENGLISH:
In Music lesson we composed the leitmotiv, the short melody that represents the main matter, that is the injustice. We divide us in grups and then we started composing with the keyboards. Suddleny, each group played their melody, and voting we chose the definitive leitmotiv.
FRANÇAIS:
Dans une classe de musique nous avons composé le leitmotiv, la brève mélodie qui représente le thème principal de l'oeuvre, dans ce cas, l'injustice. Nous nous divisons en groupes et commençons à composer avec les claviers. Tout de suite, chaque groupe a touché sa mélodie, et avec votes le leitmotiv définitif a été choisi.
Comments
Post a Comment